کارخانه پودر ماهی شرکت آراد پودر با تجربه در تولید پودر ماهی و صید و صیادی در استان تهران تاسیس و راه‌اندازی شد، تا به همت مدیریت توانمند و پشتیبانی صیادان در زمره تولید کنندگان پودر ماهی، غذای دام، غذای طیور، غذای آبزیان و روغن ماهی در جنوب کشور قرار گیرد.

مزیت های استفاده از خدمات کارخانه پودر ماهی شرکت آراد پودر  :

  • برترین کارخانه پودر ماهی تولیدی در ایران
  • ارسال سریع محصول ها به کلیه استان های ایران
  • بهره گیری از تکنولوژی و علم فنی پیشرفته جهت تولید باکیفیت پودر ماهی خالص جنوب
  • همگام با معیارهای خط مشی سازمان دامپزشکی و اداره کل استانداردها
  • صادرات به بیش از ۷ کشور همسایه
  • قابلیت و امکان تولید تناژ بالا محصول ها با ارزان ترین قیمت به شرط ارزیابی، جهت جلب رضایت مصرف کننده
  • حمایت از صیادان با تجربه جهت عرضه محصولات باکیفیت به بازار

    تاریخچه ﻣﺼﺮف ﭘﻮدر ﻣﺎﻫﯽ

    ساﺑﻘﻪ ﻣﺼﺮف ﭘﻮدر ﻣﺎﻫﯽ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺟﻬﺎن ﺑﻪ ﻫﺰاران ﺳﺎل ﻣـﯽ رﺳﺪ. در ﮔﺬﺷـﺘﻪ، ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﺷﻤﺎﻟﯽ از روﻏﻦ ﻣﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻮﺧﺖ روﺷﻨﺎﯾﯽ ﭼﺮاغﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﺮدﻧﺪ. ﻧﺮوژیﻫﺎ از ﺣﺪود ۸۰۰ ﺳﺎل ﻗﺒﻞ از ﻣﯿﻼد ﻣﺴﯿﺢ روﻏﻦ ﻣﺎﻫﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ و در زمان های ﻣﺨﺘﻠﻒ اﺳﺘﻔﺎدهﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوﺗﯽ از ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﻮد و ﯾﺎ ﻏﺬای ﺣﯿﻮاﻧﺎت ﻣﯽ ﺷﺪ. در ژاپن کارخانه پودر ماهی و روﻏﻦ ﻣـﺎﻫﯽ ﺗﺎ ﻣﺪت ﻫﺎ تولید می کرد که این محصولات ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﻏﺬای اﺻﻠﯽ در سفره آن ها ﺣﻀﻮر داﺷﺖ .

    در ﺳﺎل ﻫﺎی ﺑﺴﯿﺎر دور در ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﮑﺎﻧﺪﯾﻨﺎوی ﻗﺒﻞ از ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﺎﻫﯿﺖ ﻏﺬاﯾﯽ ﭘﻮدر ﻣﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻏﺬای دام و ﻃﯿﻮر اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﺷﺪه اﺳﺖ. کارخانه پودرماهی و روغن ﻣﺎﻫﯽ در ﻗﺮن ﻧﻮزدﻫﻢ در اروﭘـﺎی ﺷﻤﺎﻟﯽ و آﻣﺮﯾﮑﺎی ﺷﻤﺎﻟﯽ شروع به کار کردند و ﺑﻌﺪ از ﻗﺮن ﻧﻮزدﻫﻢ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺎﻫﯽ ﺑﺮای ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻮد ﺑـﻪ ﻃﻮر ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻼﺣﻈﻪای ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﻓﺖ زﯾﺮا کارخانه های ﭘـﻮدر ﻣﺎﻫﯽ ﺗﻮﺟﻪ زﯾﺎدی را ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﻠﺐ ﮐﺮد .

    در ﺳﺎلﻫﺎی ﮔﺬﺷـﺘﻪ ﭘـﻮدر ﻣﺎﻫﯽ ﺑﺮای ﭼﺎرﭘﺎﯾﺎن اﻫﻠﯽ، مرغ، خوک و ﺑـﻪ ﺻﻮرت ﻣﺤﺪودی ﺑﺮای ﺗﻮﻟﯿﺪ دارو در ﺻﻨﺎﯾﻊ داروﺳﺎزی و ﮐﻮد ﺑﻪ ﮐﺎر ﻣﯽرﻓﺘﻪ اﺳﺖ.اﻣﺎ اﻣﺮوزه روﻏﻦ ﻣﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﻣﺎده ﺑﺎ ارزش ﺑﺮای دام و اﻧﺴﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ و اﻣﺮوزه در آﺑﺰیﭘﺮوری اﺳﺘﻔﺎده زﯾﺎدی دارد.

    مراحل تولید درکارخانه پودر ماهی

    پودر ماهی این شرکت به طور پیوسته که شامل فرایند پخت، فشردن، جداسازی مایع حاصل از پرس، تغلیظ مایع چسبناک، خشک کردن، آسیاب کردن و در نهایت بسته بندی و انبارداری می باشد تولید می‌شود .

    نحوه خشک کردن در کارخانه پودر ماهی  منجر به تولید پودر ماهی خاصی بنام LT می‌شود . در‌این شیوه درجه حرارت محصول در حین فرایند خشک کردن نزدیک به 70 درجه سلسیوس کنترل می‌گردد؛ که با توجه به طولانی تر نمودن مدت خشک کردن، کیفیت پروتئین کمتر تحت تاثیر قرار گرفته و در نتیجه پودر ماهی با کیفیت بالای پروتئینی حاصل می‌گردد .

     

    اهداف اساسی کارخانه پودرماهی

    • ارسال سریع و بدون واسطه و مستقیم از کارخانه پودر ماهی
    • ترکیب روش های سنتی و تکنولوژی های روز دنیا جهت تولید باکیفیت پودر ماهی خالص
    • ارائه ارزان ترین قیمت پودر ماهی به جهت تولید عمده
    • کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای مردان و زنان خونگرم جنوب
    • قابلیت تولید تناژ بالا جهت تامین تمام نیاز مشتری

    با توجه به مراحل فزاینده افزایش جمعیت، منابع محدود و فقر و گرسنگی پنهان لازم میباشد که کارخانه پودر ماهی  برنامه اقتصادی همه جانبه ای تدوین نماید. پرورش طیور و آبزیان یکی‌از مواردی میباشد که در کوتاه مدت و با هزینه کمتر، ما‌را به اهداف اقتصادی رسانده است. به این علت نیاز به مدیریت چنین واحدهایی میباشد، تا جهت بالا بردن راندمان تولید کارخانه پودرماهی، بهترین شرایط را آماده کنند .

    مقصود کارخانه پودرماهی آراد پودر فراهم نمودن زمینه ای برای واردات و فروش انواع غلات در سطح کشور می‌باشد و همکاری کردن با اشخاصی که قصد خرید و فروش این محصول را دارند .

    کارخانه پودرماهی آراد پودر یک کمپانی پویا و فعال و با کادری مجرب در حال توسعه و گسترش است و با مقصود ارائه خدماتی نوین ، از طریق ارائه محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب پا به‌این عرصه گذاشته است و از همکان ابتدا مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است .

    کارخانه پودرماهی آراد پودر به‌دنبال آن میباشد که به عنوان یک منبع مستقل نیاز بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان را برطرف کند و با عرضه محصولاتی  باکیفیت عالی و با قیمت مناسب نیازهای مشتریان را در کمترین مدت ممکن تامین کند و این شرکت رضایت مشتریان را از جمله فعالیت های روزمره خود می داند .

    کنترل کیفی در خط تولید کارخانه پودرماهی

    واحد کنترل کیفی در خط تولید کارخانه پودرماهی با بهره گیری از کارشناسان با سابقه، تجهیزات آزمایشگاهی توسعه یافته و آزمایشات متنوع، کیفیت کلیه مواد اولیه و تولیدات را بطور دقیق مورد بررسی و کنترل قرار می‌دهد. با به کار گیری از این تجهیزات مواد اولیه که با استانداردهای تعریف شده هم خوانی نداشته باشند به هیچ عنوان وارد خط تولید نمی‌شوند. همچنین با پایش مداوم و ثبت دقیق پروسه تولید توسط کارشناسان واحد کنترل کیفی، امکان تولید محصولات نامنطبق در کارخانه پودرماهی آراد پودر به حداقل رسیده است.

    شرکت آراد پودر یکی‌از برترین واحدهای تولیدی در زمینه تولید طعام دام، طیور و آبزیان در راستای بهبود مستمر فرآیندها، مصمم میباشد نظام مدیریت کیفیت و سلامت ایمنی مواد غذایی را با خواسته های استانداردهای ISO 22000-2005 & ISO 9001-2015 و کلیه الزامات رسمی شامل استانداردهای ملی و بین المللی، الزامات سازمان دامپزشکی کشور و … در چهارچوب اصول ذیل منطبق سازد :

    • حفظ مقام تولیدکننده برتر طعام آبزیان در ایران و افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی و قرار گرفتن در ردیف تولیدکنندگان برگزیده خوراک در دنیا.
    • افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و طرفهای ذینفع.
    • بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی به منظور ارتقا رشد و سلامت گونه پرورشی و ارتقاء تولید در واحد سطح.
    • ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان با ایجاد نظام آموزشی هدفمند، برنامه ریزی شده،دائمی و اثر بخش.
    • تلاش در جهت بهبود کیفیت گوشت گونه پرورشی در راستای سلامت مصرف کننده ، از طریق بکارگیری جدیدترین دانش و تکنولوژی روز دنیا در زمینه مواد اولیه مرغوب و افزودنی ها.
    • این خط مشی توسط تمامی اشخاص سازمان درک شده و تحقق هر چه بهتر این مهم فقط با همکاری و کوشش همه جانبه کلیه مدیران و پرسنل کارخانه پودرماهی آراد پودر میسر خواهد بود.

    این مدیریت متعهدانه عملکرد نظام را در مراحل پیش بینی شده به صورت منظم بازنگری می کند .

    معرفی دستگاه های خط تولید کارخانه پودرماهی

    کارخانه پودرماهی آراد پودر به جهت اینکه تولید این محصول ها، برای تهیه غذای آبزیان و طیور مورد استفاده قرار می گیرد حداکثر سعی شده‌است تا پودر ماهی باکیفیت به وسیله دستگاهها و امکانات ذکرشده در زیر تولیدگردد .

    • دستگاه خرد کن
    • نوار نقاله حلزونی
    • ماشین پخت
    • دستگاه پرس تک محور
    • خشک کن بخار
    • نقاله چرخشی
    • صفحه خنک کننده دوار
    • آسیاب کن
    • دستگاه بسته بندی

    محصولات کارخانه پودر ماهی مناسب چه شرکت‌هایی است ؟

    شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید غذای دام

    کمپانی‌ها و کارخانه‌های تولید غذای طیور

    شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید غذای آبزیان

    کمپانی‌ها و کارخانه‌های تولید غذا پرورش میگوها

    شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کودهای درختی و باغی

    کارخانه پودرماهی آراد پودر امیدوار میباشد با به کارگیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا در تولید غذا های تنظیم شده بر طبق احتیاجات غذایی گونه های مختلف جانوری و آبزی و نیز با ارائه مشاوره تخصصی رایگان جهت مدیریت تغذیه در مزارع مصرف کنندگان محصولات بتواند گامی اثرگذار در توسعه پایدار صنعت دام و آبزیان کشور بردارد.

     

    لطفا جهت خرید محصول کلیک کنید

     

    نشانی دفتر مرکزی : تهران ، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان امیری طائمه ، پلاک نود و هشت ، واحد شش

    نشانی کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی خاوران ، سایت فن آوران

    پست الکترونیک : info@podremahi.ir