سامانه اطلاعات و اخبار مشاغل ایران

جدیدترین اخبار مربوط به مشاغل را از این بلاگ مشاهده کنید

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مروری بر سبک معماری نئوکلاسیک (پارت 2)

معماران مهم سبک نئوکلاسیک

لئون کریر،معمار اهل لوگزامبورگ از دیگر معماران مهم این  سبک است. به گفته او نئوکلاسیک گزینه ای در مقابل مدرنیسم نیست، بلکه در تضاد با مدرنیسم و در مقابل جامعه مصرف گرایی است که آن را حمایت می کند. او روش ها و مصالحی که نماد مدرنیسم است ماننداستاندارد کردن، پیش ساختگی، فولاد بتن و شیشه را به عنوان نشانه های تصنعی از یک حکم جزمی فراگیر می داند که هنوز سعی می کنند انحصاری باشد و هر آنچه را که مطابق آن نیست حذف کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آهنگ های شاد مهر top song

شادمهر عقیلی در ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. وی در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی، تنظیم کننده، نوازندگی، ترانه‌سرایی، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگری فعال میباشد. او با انتشار چند آلبوم در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. شادمهر بعد از مدتی اول به کانادا و بعد به آمریکا مهاجرت کرد .

بعضی از آهنگ هایی که پیشنهاد میشه بهتون که حتما تایم بزارید و آهنگ های دلنشین را گوش بدهید. اگر هم تمایل داشتید همه ی آهنگ های شاد مهر را گوش بدید روی این لینک دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ های بیشتر از خواننده های مورد علاقه ی خارجی و ایرانی به سایت آهنگ top song مراجعه کنید و با بهترین کیفیت آهنگ مد نظرتون را دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰