ترمووود اس ال پی


از این دسته چوب ترمو در نمای بیرونی ساختمان ، دربهای بیرونی ، سرویس بهداشتی و حمام و مبلمان فضای سبز استفاده بالایی می‌شود زیرا در برابر پوسیدگی مقاوم است و مقاوم در برابر اشعه ی ماورای بنفش می‌باشد .

استانداردهای فرایند ترمو در کیفیت محصول نهایی بسیار تاثیر به سزایی داردچوب ترمووود ارزان قیمت, ترمووود فنلاندی , ترمووود ایرانیچوب به عنوان ماده اولیه می تواند سبز و یا خشک شده باشد. اگر فرآیند با چوب سبز آغاز شود، می توان چوب را در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه خشک نمود.

معماری اصیل ایرانی از دیرباز با چوب آمیخته شده است. چوب به تنهایی خواص فیزیکی عجیبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم. اما قبل از بررسی این محصولات بهتر است چند نمونه از معماری اصیل ابرانی با چوب را مشاهده کنید:

صفحه نخست محصولات توزیع کننده ها درباره ما پشتیبانی راهنماسرویس بهداشتی شیرآلات روشویی شیر توالت شیر روشویی شیر ظرفشویی شیرآلات بهداشتی لوازم بهداشتی کاربردهای ترموود (چوب ترمو) thermopars – بخش نخست چوب ترمو یا چوب گرما دیده (ترموود) چوبی است که بواسطه فرآیند حرارتی، از نظر خواص ظاهری و فنی ارتقا یافته و قابلیت عملیات نصب چوب نما و نصب چوب ترمووود باید یکی از آخرین موارد کارهای ساختمانی باشد.

در این شرایط تمام صمغ و رطوبت چوب از آن خارج شده و تمام قسمت های چوب تا مرکز آن به رنگ قهوایی روشن در می آید برای آشنایی بیشتر با ویژگی های ترمووود می توانید مقاله “راهنمای انتخاب ترمووود” را مطالعه کنید.

۳-محکم بودن سطح زیر سازی بر روی سطح زیرین کار بسیار مهم است به گونه ای که, جهت دریافت کتابچه آشنایی با ترموود فرم زیر را تکمیل نمایید.

ترمووود چیست؟با به کار گیری دانش مهندسی و فراوری مناسب،می توان عمر و دوام چوب را افزایش داد و آنها را در برابر شرایط محیطی مقاوم تر ساخت .

ترمومتر

نتیجه این امر، آن است که در جذب رطوبت چوب و نیز تبادل حرارت چوب با محیط اطرافش به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. فلذا چوب حاصله دارای ابعاد ثابت بوده و ترک خوردگی آن نیز کاهش می یابد. خاصیت عایق بودن الوارهای چوب ترمو (ترمووود) نیز به همین دلیل است.

انواع ترمووودقیمت ترمو وودکاربردهای ترمووودمشخصات اصلی ترمووود در دسته بندی کلی ابعاد ترمووود که بر اساس ضخامت صورت می گیرد اصولا ۴ دسته اصلی برای چوب ترمووود کاج وجود دارد با عضویت در خبرنامه از مقالات تازه منتشر شده باخبر خواهید شد.

چوب ترمووود دکینگ را باید حتمآ از ضخامت بیست میلی متر باشد و کمتر از آن ضخامت تحت هیچ شرایطی تولید و استفاده نمی شود.

صفحه نخست محصولات توزیع کننده ها درباره ما پشتیبانی راهنما سرویس بهداشتی شیرآلات روشویی شیر توالت شیر روشویی شیر ظرفشویی شیرآلات بهداشتی لوازم بهداشتی زیرسازی چوبی: در این روش زیرسازی چوبی به حالت عمود بر پروفیل چوب های نما نصب می شود و با استفاده از پیچ های مخصوص ضد زنگ، پروفیل ها را بر روی زیرسازی نصب می کنند.

۱۳-پیش از استفاده کردن از پیچ باید محل مورد نظر با دریل سوراخ شود,چوب ترمووود از لحاظ نوع و گونه به دو دسته تقسیم می شوند  ابزار ، یراق و ماشین آلات ابزارآلات ابزار آلات برقی ابزار آلات دستی تجهیزات ایمنی لباس کار تاورکرین بیشترین کمک به صنعت ترموود از طرف کشور فنلاند انجام گرفته و حتی انجمنی با نام انجمن ترمووود thermopars.com در این کشور فعال است و قدم های مثبتی برای پیشبرد این صنعت بر می دارد. اما دغدغه های پیش روی صنعت ترمووود در حال حاضر تحقیقات عمده ای بر روی بهینه سازی فرآیندهای کاربردی این صنعت و بسط و گسترش کاربردهای محصولات خروجی انجام می شود.

   چوب ترمو ارزان٬ ابعاد چوب ترمووود٬ انواع چوب ترموود٬ چوب ترمو نما٬ چوب ترموود٬ چوب ترموود چیست٬ چوب ترمووود٬ قیمت چوب ترمووود٬۳) در مرحله سوم و آخرین مرحله دمای محیط را به تدریج تا ۱۰۰ درجه ی سانتی گراد کاهش می دهند.